Ta strona używa pliki cookies (ciasteczka). W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki internetowej znajdziesz tutaj.
Logo
01 01 01 01 01

O firmie

EM Consulting to nowoczesna i kreatywna agencja eventowa, nastawiona na kompleksową realizacje projektów eventowych o średnio-niskim i średnim budżecie.  


 

Nasza praca przypomina prace architekta, który po wysłuchaniu i poznaniu potrzeb klienta tworzy wizję wyjątkowego miejsca, którym przy współpracy z nami staje Państwa event.


Największym kapitałem EM Consulting jest kreatywność naszego zespołu oraz  nieustannie powiększające się kontakty w branży MICE co przekłada się bezpośrednio na jakość i bardzo dobry stosunek kosztu do jakości wdarzenia.

Poprzez swoje usługi oferujemy profesjonalną i kompleksową pomoc w zakresie organizacji wydarzeń i innych działań z zakresu event marketingu licząc na stałą współprace i długo falowe partnerstwo w biznesie jako zewnętrzny dział eventów.

 

 

Gdzie pracujemy:
 

Jesteśmy firmą ogólnopolską. 

 

Siedziba firmy mieści się w centralnym miejscu Polski w miejscowości Sochaczew, natomiast magazyny i zaplecze techniczne ulokowane są w Chełmie (woj. lubelskie).

 



MISJA


Naszą misją jest nieustanne podnoszenie jakości rozrywki i wypoczynku naszych klientów tak, aby powrót do nas był decyzją nie wymagającą zastanowienia.

Cel ten osiągniemy dzięki wysokiemu poczuciu konieczności podnoszenia jakości naszych usług i partnerskiemu sposobowi prowadzeniu biznesu, a  dewiza traktowania każdego klienta tak jak by był naszym jedynym i najważniejszym klientem do tego nas motywuje.

Nawiązując współpracę z nowymi podwykonawcami, mamy na uwadze wizję rozwoju naszej agencji jako:
nowoczesnej, uczciwej, innowacyjnej i stanowiącej gwaranta eventu dobrze poukładanego dla naszych klientów, partnerów, współpracowników i nas samych.

 

 

Jak działamy:

Szanujemy czas naszych klientów.

 

1) BRIEF - na podsawie briefu rzetelnie wypełnionego przez klienta opracowujemy koncepcje wydarzenia.

2) WAB - czyli wstępna analiza budżetowa, która wykazuje orientacyjne koszty realizacji opracowanej koncepcji.

3) Korekta WAB - jeżeli klient chce nanieść zmiany w WAB (kocepcja, budżet itd.)

4) Oferta końcowa i Umowa (po uwzględnieniu wynegocjowanych z podwykonacami cen) - oferta końcowa jest jednocześnie załącznikiem do umowy oraz szczgółowym opisem wydarzenia.

5) Proces organizacji wydarzenia - po podpisaniu umowy nasz zespół zabiera się do prac organizacyjnych. Jest najważniejszy etap naszej pracy - to od doskonago zaplanowania wydarzenia i uwzględnienia każdego szczegółu zależy sukces i bezpieczeństwo eventu.

 

Pamiętaj: Event to wydarzenie na żywo, tutaj nie ma miejsca na powtórki.

 

6) Realizacja wydarzenia - czyli dzień jedynego egzminu dla koncepcji i procesu organizacji wydarzenia.

7) ROI (opcjonalnie) - czyli badanie mające na celu określenie poziomu zwrotu z inwestycji, osiągnięcia zamierzonego celu itp. 


 


 

Czego nigdy nie robimy:

 

  • Nie praktykujemy technik marketingowych związanymi z ukrytymi kosztami
  • Nie podejmuje się realizacji zleceń, które wykraczają poza nasze kwalifikacje
  • Nie współpracujemy z niesprawdzonymi podwykonawcami
  • Nie udostępniamy zdjęć i filmów z imprezy osobom nie wskazanym przez zleceniodawcę.

                   

CO NAS WYRÓŻNIA:



DOŚWIADCZENIE czyli gwarancja braku niespodzianek 


Nasz zespół organizacyjny tworzą młode i kreatywne osoby, które mają na swoim koncie wiele sukcesów związanych z organizacją eventów polskich i międzynarodowych dla najbardziej wymagających klientów. W naszym porfolio możemy znaleźć takie wydarzenia jak m.in: organizacja konferencji i bankietów dla międzynarodowego związku kolejowego UIC oraz OSJD, konferencje i bankiety dla przedstawicieli Parlementu Europejskiego w Brukseli, organizacja 16 Lubelskiego finału WOŚP w czasie 10 dni i wiele innych wymagających projektów.


OPTYMALIZACJA KOSZTÓW czyli dostaniesz więcej za mniej


Nie posiadamy licznej kadry pracowników, która na etapie planowania eventu okazuje się kosztem jaki należy wliczyć przy kalkulacji wydarzenia.  Automatyzacja powtarzalnych procesów (budżetowanie, wyszukiwanie produktów i usług, seryjne zapytania ofertowe) pozwala nam na działanie szybsze i bardziej ekonomiczne w porównaniu z konkurencją. Ponadto dzięki przyjętej przez nas polityce długofalowego partnerstwa z podwykonawcami świadczącymi powtarzalne dla większości eventów usługi uzyskaliśmy znaczne rabaty.


LOJALNOŚĆ czyli możesz nam zaufać


Nigdy nie udostępniamy filmów, zdjęć, list zaproszonych gości i sposorów imprez naszych klientów. Wychodzimy z założenia, że przyjmując zlecenie od klienta zobowiązujemy się do utrzymania w tajemnicy, wszystkich informacji jakie posiedliśmy. Jednym z narzędzi polityki prywatności EM Consulting jest system logowania, który odblokowuje dostęp do galerii zdjęć i fimów z imprezy tylko osobom upoważnionym przez naszego klienta. Podczas realizacji zlecenia nie reklamujemy naszej agencji i nie pozwalamy, aby którykolwiek z podwykonawców promował inny podmiot jak tylko firmę naszego klienta.


KREATYWNOŚĆ czyli ... to czego nie da się nauczyć


Przy tworzeniu koncepcji scenariuszy nigdy nie korzystamy z żadnych szablonów oraz programów wspomagających event planerów na etapie kreacji – wszystko co tworzymy rodzi się w naszych głowach, a następnie poszukujemy osób i firm, które są w stanie wykonać to co wytworzyła nasza nieograniczona wyobraźnia do tworzenia eventów dobrze poukładanych.


KOMPLEKSOWA OBSŁUGA czyli bądź gościem na swojej imprezie 


Zajmujemy się każdym etapem pracy, maksymalnie odciążając Klienta. Wybierzemy miejsce, zaprosimy gości, zapewnimy obsługę, zorganizujemy transport, zakwaterowanie, wyżywienie, oprawę artystyczną, obsługę techniczną i scenografię.
Na potrzeby eventu wykonamy upominki, specjalistyczne prezentacje, dedykowane adresy e-mail, strony www, systemy rejestracji on-line, identyfikację wizualną. Zadbamy o relacje z mediami, możemy też przeprowadzać działania promujące wydarzenie w internecie.
Przejmujemy na siebie całkowity ciężar i odpowiedzialność za wszelkie elementy projektu, oszczędzając naszym Klientom w ten sposób zbędnych stresów i dodatkowych kosztów, dając komfort jakim byłoby posiadanie rozbudowanego działu eventów. Nad sprawnym przebiegiem każdego przedsięwzięcia, zarówno w fazie planowania, jak i realizacji, czuwa opiekun Klienta będący do dyspozycji przez 24 godziny na dobę.


DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY czyli wszystko jest dobrze poukładane


Nasze doświadczenie pozwala na zaplanowanie każdego szczegółu zaczynając od obliczenia miejsc parkingowych poprzez kolor serwetek przy barze, a na rodzaju materiału ubrań hostess kończąc. Współpracując z nami dostajecie Państwo gwarancje, że z nami każdy event jest dobrze poukładany.



Wszystko to sprawia, że EM Consulting jest dobrym partnerem biznesowym zapewniającym Event Dobrze Poukładany.

 


 

 

01
01
01
01
01
Copyright © 2011 EM Consulting | Polityka w sprawie Cookies Projekt i wykonanie: mediaessence.pl